Synd om mig

Publicerat: januari 31, 2013 i Uncategorized

Som alla säkert vet så har det blåst ganska så mycket i Skåne idag… och inte blev saken bättre av det brandlarm som gick igång vid 11-tiden på jobbet… och som gjorde att alla var tvungna att ta sig ut i det kalla vädret också. Jag var inte på mitt rum när larmet gick igång… så, det var bara att ta sig ut utan jacka och mössa. Inte jättekul… men som tur var fick vi ganska snabbt reda på vad som hade hänt (en fläktrem som hade smält) och så kunde vi gå in igen.

För övrigt är det lite synd om mig idag! För någon timme sedan började jag få ont i magen… typ magkatarr. Inte roligt! Så, jag har nu alltså både ont i magen (i mellangärdet) och mår lite illa på grund av detta. 😦 Det blir absolut inget mer kaffe för min del idag!!

Kommentera

