Inför lördagens konsert

Publicerat: januari 30, 2013 i Länkar, Musik

Sitter på jobbet… och har lunch vid datorn… och lyssnar lite på musik inför lördagens konsert med Stiftelsen. Så… jag tänkte dela med mig lite av det jag lyssnar på också (så klart)! Klicka på bilderna nedan för att titta/lyssna på låtarna (på YouTube).

Stiftelsen-Cover_Vart-jag-_300CMYK

Vart jag än går

stiftelsen3

Ur balans

Stiftelsen2

Vildhjärta

Nu får vi bara hoppas att jag hinner få mina nya kläder och skor ifrån www.nelly.com innan lördag också… så att jag har något att ha på mig (för det har jag ju inte annars). 😉

 

Kommentera

