Shoppat… igen!!

Publicerat: januari 29, 2013 i Egna inköp, Kläder, Länkar, Snygga skor och stövlar

Ja, det är sant! Nu har jag beställt ännu mer varor från www.nelly.com! 😦 Eller… 🙂 ?

Skorna som jag beställde för någon vecka sedan är helt klart fina… och jag ska behålla dem… men, jag vet inte om de passar till klänningen jag ska ha på det kommande bröllopet. De är inte i riktigt samma färg (vilket i och för sig kanske inte är jätteviktigt), men klänningen fastnar i paljetterna på skorna. Så, det finns nog en risk att jag river sönder klänningen med dem! 😦

Därför beställde jag ytterligare ett par skor… och fyllde på med en kuvertväska i samma färg… och lite annat (från rean).

Till bröllopet:

                    Bröllop2    A2

Till… annars 😀 :

                     A3    A1

Hinner jag få grejorna innan helgen, så ska jag nog ha på mig både den nya toppen och de nya svarta skorna på konserten på lördag (när jag och M ska kolla/lyssna på Stiftelsen).

Kommentera

