Är lite trött idag…

Publicerat: januari 29, 2013 i Uncategorized

… efter att jag hade svårt att somna igår kväll. Men, det är bara att ta tjuren vid hormen och jobba på ändå! 😉

På vägen till arbetet idag fick jag en liten present. Lite då och då står de och delar ut produkter (ihop med tidningen Metro) vid stationen i Lund… och idag delade de ut burkar med tonfiskröror från Abba.

ABBA

Ja… den skulle jag väl absolut kunna tänka mig att testa ihop med lite pasta eller så (när jag inte orkar laga mat ”på riktigt”)! 🙂

Ha en bra tisdag allihopa!

Kommentera

