Baby shower

Publicerat: januari 28, 2013 i Kläder, Uncategorized

Igår var jag och åtta av mina närmsta kompisar och överraskade vår vän J (som är höggravid) med en baby shower. Jag vet i och för sig inte om hon blev så överraskad egentligen, för det är snart dags för bebisen att titta fram och vi hade ju inte varit hos henne innan… så, det var ju i stort sett denna helg som gällde om det skulle bli någon. 🙂

Alla hade varsin present med sig till J och bebisen… och H hade även med sig en tårta som hon gjort alldeles själv (med choklad- och päronsmak).Tårta

    Marie,Carro&Helena    Kella,Heidi&Annika

    Jenny&Linda    Jenny    Carro&Måns

Det var, som vanligt, mycket trevligt att träffa alla… och jag hoppas att du får användning av alla kläder och saker du fick till bebben J.

Nu håller vi bara tummarna att du skulle kunna tänka dig att titta fram snart. Du är såååå välkommen till världen!

Jag fick dessutom en present av min vän M igår, som kom hem efter tre veckors semester på Teneriffa i torsdags. Jag fick en halsduk (se fotot nedan) och ett armband. 🙂 Så gulligt av henne!

Halsduk

Kommentera

