Sitter här och äter semla…

Publicerat: januari 25, 2013 i Uncategorized

… medan jag väntar på att det ska bli helg!

semla

Detta var faktiskt (tror jag… om jag inte glömt någon) den första semlan för i år! Jag köpte den här på jobbet… och det var en semla i miniformat. 🙂 När jag köpte den tyckte jag att det var bra att den inte var större… för då känns det inte som att man unnar sig FÖR mycket. Men, nu när jag ätit upp den, så tyckte jag nog att den absolut kunde varit större. 🙂

Kommentera

