Kan ni fatta…

Publicerat: januari 25, 2013 i Uncategorized

… att det är fredag… och snart helg… idag!?! Härligt! 😀

I natt ska jag låna ut lägenheten till mina föräldrar, eftersom jag gav dem en upplevelse i julklapp! Nja… upplevelsen i sig är ju inte att få tillbringa en natt i min nya lägenhet då va 😀 … utan att de:

  • ska få börja eftermiddagen/kvällen med att dricka lite bubbel och äta jordgubbar/choklad hemma hos mitt,
  • sedan ska fortsätta kvällen med att gå ut och äta/dricka gott på en restaurang i Helsingborg,
  • därefter ska avsluta kvällen på Konserthuset med att titta/lyssna på Carmen av Bizet.

 

Konserthuset

Hoppas att ni får en jättetrevlig kväll!

Själv kommer jag istället att tillbringa kvällen och natten hos min käre M. Han är visserligen fortfarande sjuk, men jag hoppas att han orkar med lite sällskap i alla fall. Vi brukar ändå ta det ganska så lugnt på fredagarna (efter våra hårda veckor på jobbet) med lite god mat, lite vin och På Spåret på TV… så jag hoppas att det är OK. 😉

Ha en bra helg allihopa!

Kommentera

