Tapas på Lagmark

Publicerat: januari 24, 2013 i Uncategorized

Igår eftermiddag fungerade tågförbindelserna från Lund till Helsingborg igen… så jag lyckades ta mig hem! Inte illa! 🙂

Och, tur var väl det, för jag skulle träffa vännerna M och N för en liten onsdagsfika igår kväll. Vi hamnade dock på Lagmark… där vi istället åt tapas/gourmetas (ingen fika alltså)… och pratade en massa förstås.

Lagmark

Normalt sett så är det nog mest jag som pratar… men, igår satt jag mest och lyssnade. 😀 N har alltid en massa spännande saker att berätta, och eftersom hon och M känt varandra så länge, så vet de det mesta om varandra. Det är kul att sitta och lyssna på allt de har att berätta, både om varandra och om allt annat de varit med om. Det var alltså en väldigt trevlig kväll… och jag var inte hemma förrän kl 21:15. 🙂 Det här måste vi göra om snart!

Kommentera

