”Nya” lägenheten

Publicerat: januari 21, 2013 i Uncategorized

Nu har jag snart bott i min nya lägenhet i fyra månader… och trots att det går framåt… så går det ganska så SAKTA framåt. De rum som, mer eller mindre, är klara nu är sovrummet och köket (och badrummet så klart, eftersom man inte behöver fixa så mycket där).

Sovrummet

Sovrummet var klart först… redan för ett par veckor sedan. På fotot ovan syns dock inte mina sängbord i ek… men, de står vid huvudändan på sängen. 🙂

Köket

Köket blev klart igår… då jag äntligen kunde sätta ihop mitt köksbord (de hade missat att skicka med skruvar från tillverkaren). Jag sydde dessutom två dukar av en gammal gardin… och så… VIPS… så var det klart! 😉

Som jag skrev… det går sakta framåt… men, det börjar likna ett hem nu! Hi hi hi

Kommentera

