Igår…

Publicerat: januari 18, 2013 i Egna inköp, Uncategorized

… var jag på sjukhuset i Helsingborg och fotograferade mina ögonbottnar.

På vägen dit gick jag förbi Carl Hoff och inhandlade den ring jag har haft ögonen på ett bra tag nu… eftersom att den kommer att passa SÅÅÅÅ bra till bröllopet (har samma färg som allt annat jag har tänkt att ha på mig då).

Björg

På sjukhuset fick jag, som vanligt, droppar i ögonen för att vidga pupillerna.

Öga

Efteråt känner man sig SÅ vacker. 😉 Dessutom är det inte speciellt kul att gå ut… eftersom de inte drar ihop sig i solen… vilket gör att man blir lite bländad. Det är också trist när det tar ända fram tills man ska gå och lägga sig innan man lyckas läsa någonting… så det blev varken läst i boken (som jag började på i förrgår), på Facebook eller någon annanstans.

Kommentera

