Konserten den 28/12 2012

Publicerat: januari 16, 2013 i Musik

Jag och tre stycken M (min käre M, hans kompis M och en av mina vänners sambo M) var på konsert på The Tivoli mellan jul och nyår (den 28:e december) och tittade/lyssnade på tre band. Ja… något ska man ju hitta på!! 🙂

Thundermother

Första förbandet: Thundermother

Bonafide

Andra förbandet (som var klart bäst på hela kvällen): Bonafide

Von Benzo

Huvudbandet (som var klart sämst på hela kvällen): Von Benzo (med Jay Smith)

Det var en mycket trevlig kväll. Jag gillar som sagt att gå på konsert. 😉 Det enda som saknades var min kompis M (som alltid annars är med mig när jag är på konsert).

Kommentera

