Bröllop i februari

Publicerat: januari 16, 2013 i Kläder, Snygga skor och stövlar

Jag ska på bröllop i slutet på februari… och har köpt denna klänning från Ida Sjöstedt till bröllopet:

Idas

Så… nu måste jag även köpa ett par skor som kan passa till denna skapelse. Jag vet inte om jag ska ha svarta skor och en svart bolero eller pälsjacka till… eller om jag ska ha ett par skor i samma färg som klänningen. Vad tycker ni? Jag har kollat lite på www.nelly.com och där har jag bland annat hittat följande:

Bröllop4   Bröllop1   Bröllop2   Bröllop3

Det är ju svårt att veta vilka som skulle passa bäst i så fall… och jag har ju inte jättelång tid på mig att bestämma mig heller!!! Så… ni får jättegärna komma med synpunkter. 😉

Kommentera

