2012

Publicerat: januari 4, 2013 i Uncategorized

Trots att det redan är den fjärde januari har jag inte skrivit något om julen, nyårsafton, det gamla året eller det nya året ännu. Jag har helt enkelt inte orkat vara aktiv här under ”ledigheten”. Jag har skrivit det förr… och jag kommer att skriva det igen… jag blir aldrig någon stjärnbloggare. 😉

Lite snabbt tänkte jag dock göra en lista på det som hänt under 2012 för min del här… bara för att göra mig själv påmind om att det faktiskt var ett bra år trots allt.

  • Jag har varit i Italien, både i Florens (2 ggr) och i Rom (1 gång), under två tillfällen med två av mina bästa kompisar (M x 2). Mycket trevligt!
  • Jag träffade min käre M… för snart 10 månader sedan nu!
  • Jag har varit toastmadame på mina kära vänners bröllop; J och F. Det var en alldeles magisk dag och kväll i augusti.
  • Jag har flyttat till en ny… och finare… lägenhet mitt i Helsingborg. Stort tack till er som hjälpte mig att flytta. Jag ska fixa ”flyttfest” till er så småningom. I promise.
  • Jag har ett arbete som jag trivs med.
  • Jag har varit på en del konserter… Sgt Sunshine på KB i januari, Mustasch på Lisebergshallen i mars, Nightwish på Falconer Theater i april, Cloudscape och Freedom Call på The Tivoli i april, Gotthard på The Tivoli i oktober, invigningen av Helsingborgs arena i november samt Thundermother, Bonafide och Von Benzo på The Tivoli i december. Glömt någon? Hur som helst tycker jag om att gå på konsert… speciellt med min trogna följeslagare M. 🙂
  • Jag fick jättefina julklappar!
  • Jag har återupptagit kontakten med en gammal bekant som jag saknat i mitt liv.

Ja, det har säkert hänt mycket mer bra saker än dessa… men, det var vad jag kom på i alla hast. Jag får kanske fylla på listan senare! 😉

Kommentera

