Fredag… igen!!!

Publicerat: december 14, 2012 i Uncategorized

Ja, då var det snart helg igen… och jag har inte skrivit någonting alls denna vecka. Jag som hade så mycket att skriva om och så många foton att visa. Men, har man inte tid så har man inte!!! 😦 Som det är nu har jag lite för mycket att göra på jobbet, så jag hinner tyvärr inte med så mycket annat. Jag hade tänkt lägga upp lite foton från tjejernas julafton, som vi hade förra lördagen, lite foton från min nya lägenhet, som faktiskt har fått LITE julkänsla, och lite foton från det bröllop som jag var på i onsdags kväll, när en av mina kollegor gifte sig på datumet 12.12.12. Men, det får alltså vänta! Jag ska uppdatera – och lägga ut bilderna – men, just nu hinner jag alltså inte. Snacka om att vara proffs-bloggare!! NOT!

En liten försmak på vad som komma skall:

                        Aaaaaaa

Ovanstående foto är utsikten från mitt vardagsrum… alltså mot innergården. Visst ser det lite mysigt ut!?! Fotot nedan är från det kalas jag var på i söndags eftermiddag, när det firades att ”lillasyrrans” son fyllt ett år. Den lilla sötnosen! 😉

                        Kalas

Have a nice weekend folks!

Kommentera

