Snart helg

Publicerat: december 7, 2012 i Uncategorized

Ja, då var det fredag eftermiddag… och snart helg. 🙂 Jag har jobbat på som bara den idag… och har faktiskt hunnit med det jag skulle. Känns BRA!

I morgon ska en av mina kära kompisar hjälpa mig med att hämta det köksbord och de stolar som jag beställde förra helgen. Hon är bara sååååå snäll! Stora kramar till dig vännen! ❤

Därefter (i morgon kväll) är det dags för tjejernas ”julafton”. Tror att vi blir 12 stycken i år. KUL!

Kommentera

