Skyfall

Publicerat: november 30, 2012 i Uncategorized

I onsdags var jag ju… som jag skrev… med min käre M och på bio och såg Skyfall. Jag tyckte faktiskt att den var riktigt bra; absolut sevärd! Om du inte har sett den… om om du gillar actionrullar… så kan jag definitivt rekommendera den. Den är ju ganska så lång (2 ½ timmar ungefär), men jag tyckte att tiden gick fort! Inga döstunder precis! 😉

    SKY_INTL_QUAD_ON_LINE_1.indd

Idag är det fredag… och ikväll vankas det invigning av Helsingborgs nya arena för mig och M (som fått fribiljetter). Kommer nog att bli mycket trevligt! 🙂

Ha en bra helg!

Kommentera

