Måndag igen…!

Publicerat: november 26, 2012 i Kläder

  

I helgen var jag och min käre M och hälsade på min bror och hans familj i Göteborg. Det var en ganska så lugn helg, men vi hann med en massa prat, lite lek (med brorsans son) och lite shopping.

I lördags tog vi naturligtvis en runda på stan i Göteborg… och det inköp jag gjorde (ja… man måste ju ha något med sig hem) var ett par G-Star jeans. Jag är mycket nöjd! 😉

       

För övrigt passade vi på att fira lite på lördagkvällen. 🙂 Vad vi firade (ett par saker faktiskt) är fortfarande hemligt… men information kommer att komma när allt är klappat och klart!

  

Brorsans lille son hade på sig en av mina presenter i söndags! Visst är han fin i den t-shirt (med Jimi Hendrix på magen) som han fått av mig!?!

  

Det var alltså en trevlig helg, men nu är det måndag igen… och arbete som gäller för hela slanten! Ha en bra vecka!

Kommentera

