Glömde ju att visa…

Publicerat: november 22, 2012 i Uncategorized

Som jag skrev tidigare så var jag på provtagning inför ett läkarbesök i fredags. Detta gick ju inte så bra eftersom de då glömde att märka ett av mina provrör… och därför fick jag ånyo bege mig till sjukhuset tidigt på måndag morgon för att ta ett nytt prov. Efteråt såg jag ut så här:

                                             

Den stackars kvinna som stack mig lyckades inte hitta venen i min vänstra arm (som hon stack i först)… så då fick hon börja om igen på min högra arm. Ett bra bevis på att det inte är så smart att börja mötet med att berätta vad man arbetar med!?! Nästa gång ska jag hålla tyst! 😉

Lite senare under dagen var jag sedan och tog ett EKG… absolut första gången i mitt liv (tror jag) som jag gjort det. Och, det varkade vara helt normalt! Vilken tur! Och… till sist… var det sedan dags för läkarbesöket… som också avlöpte helt OK.

Kommentera

