Mitt absolut första besök…

Publicerat: november 16, 2012 i Uncategorized

… på sjukhuset i Helsingborg blev väl lite si så där! Jag skulle vara på provtagningen idag (inför ett läkarbesök på måndag)… men, när jag kom till provtagningsreceptionen fanns inte mina remisser där. Så, då fick jag snällt vänta tills att ”min” mottagning öppnade… för att själv hämta dem där. Sedan tillbaka till provtagningen… där allt gick som det skulle (trodde jag).

När jag en halvtimme senare sitter på tåget på väg till jobbet ringer det från ett skyddat nummer på min mobil. Det var från provtagningen. Då visar det sig att de glömt att märka ett av mina provrör, så jag måste komma tillbaka dit och göra om allt. Som tur var räcker det att jag tar mig dit direkt på morgonen på måndag för att göra det, så det är ju alltid något!

Ja, ja, alltid är det något!

Ha en bra helg allihopa!

Kommentera

