40-årsfirande

Publicerat: november 15, 2012 i Uncategorized
Igår kväll var jag och sju av mina närmsta vänner (all girls) på Pålsjö Krog i Helsingborg och firade vår väninna M som fyllde 40 år.
 
                             
 
Jag hade kameran med mig, men glömde tyvärr att plocka upp den ur väskan… så det blir inte några foton. 😦 Men… vi hade det jättetrevligt! Det var kul att träffa alla och maten var jättegod (även om portionen var lite för liten för min smak). 🙂
 
Det jag åt var (utdrag ur menyn):
 
Ugnsbakad bergtungafilé
Severas med hummer och murkelstuvade kräftstjärtar och champagnesås samt kokt potatis
195 kr
 
Kommentera

