Shoppinghelg

Publicerat: november 12, 2012 i Egna inköp, Kläder

Då har det förflutit ytterligare en helg som avlöpt i handlandets tecken. Jag trodde att jag slutade med detta när jag flyttade… men ack så fel jag hade! 😉 Redan i fredags eftermiddag var jag en runda på stan med kompisar… och köpte då lite nya underkläder (en BH och tre par trosor) samt lite smycken på Gina Tricot.

   

Dessutom köpte jag en jacka på H&M som var nedsatt till 199 kr. 199 svenska kronor!!! Det kändes nästan som att jag fick den gratis. 😉

   

Innan jag sedan åkte för att tillbringa fredag kväll med min käre M, så satte vi oss på Wayne’s Coffee och fikade lite. Vi hade verkligen en mycket trevlig eftermiddag! Det får vi göra om snart! 🙂

I lördags shoppade jag dock inte något… utan den tillbringade vi med att gå en lång runda ute i naturen. Härligt!!! Sedan fick vi fika av M:s föräldrar innan vi körde hem igen. Myspys på hög nivå! 🙂 På kvällen bjöd M mig sedan på tapas på St Michels vin & tapas i Lund. Mycket trevligt.

Söndag eftermiddag körde vi en runda till Malmö och besökte Ilva, Sova, IKEA och Mio. Där inhandlade jag först två sängbord på Sova… och sedan tre lampor på IKEA (en till sovrummet och två till hallen). Det kommer nog också att bli så i slutändan att jag köper nytt köksbord och stolar på Mio… men, det får vänta tills nästa månad!

                                                     

      

Ja… då förstår ni kanske att det gick en del pengar denna helgen också! Oooooops! 😉

Kommentera

