Fina klänningar

Publicerat: november 12, 2012 i Kläder

Om jag skulle gifta mig i sommar (vilket jag ju inte ska)… observera att detta varken är någon önskan eller en pik… skulle jag mycket väl kunna tänka mig att ha en av dessa båda klänningar från Ida Sjöstedt på mig!!! 😉

                       

                                          

Speciellt den första gillar jag väldigt mycket. Jag skulle ju i och för sig kunna ta och köpa den i en annan färg än vitt – så kan jag ju ha den till annat!!! 🙂

Kommentera

