Al Pitcher i Lund

Publicerat: november 8, 2012 i Uncategorized

Igår var jag och två av mina kompisar på Lunds stadsteater och tittade/lyssnade på Al Pitcher… på hans näst sista stopp på den FIKA tour som han har hållt igång ganska så länge nu. Äntligen var det vår tur att få vara med! 😉

          

Jag måste bara säga… har du aldrig lyssnat (sett) på denna man, så MÅSTE du göra det! Det finns ingen stand up-komiker här som ens kommer i närheten av att vara så rolig som han är. Man skrattar konstant under de timmar han håller på… och det är det inte många som får en att göra. Jag hade ont i kinderna av allt skratt!!!

Jag kommer definitivt att se honom igen när han kommer tillbaka… på hans kommande PÅTÅR tour. 😉

Detta hade han skrivit på Facebook igår kväll: Lund, you were naked and wearing Masks. It was a blast, so loved your company, see you for Påtår. Puss to YOU

PS Ursäkta kvaliteten på fotona. Vi hade bara mobilerna med oss… och det var väldigt upplyst på scen! 😉 DS

Kommentera

