Helgen som var…

Publicerat: november 5, 2012 i Uncategorized

Ja, då var det måndag igen… och jag är tillbaka på jobbet. Innan jag börjar med dagens förehavanden tänkte jag bara dela med mig lite av vad jag gjorde i helgen som var.

Som ni redan vet så var det 80-talsfest i fredags kväll. Jag tog inte några foton, men min kompis H:s dotter O gjorde – så… jag delar med mig lite av dem (hoppas att det går bra):

                      

               Jag innan festen (mitt eget foto).                                       Fördrink (O:s foto).

      

              Obligatoriskt pussfoto på mig och M.                                         Skål på er (H och M).

   

Efter förfest hos H och O tog vi oss till Sundspärlan – där Clabbe agerade DJ och endast spelade 80-talsmusik. Tyvärr var där också ett band som bara spelade covers på Gyllene Tider-låtar – i en hel timme – och det var lite av en buzz-kill. Så, vi åkte hem LÅNGT innan kvällen var över egentligen.

Tack så jättmycket för en trevlig kväll, speciellt till H och M som fixade allt till förfesten.

I lördags kom min käre M på besök… och han hjälpte mig med att sätta ihop min IKEA-hylla. Se så bra det blev:

   

Innan vi började med ihopsättningen fikade vi dock lite… och bara för att det varit Halloween så var jag tvungen att bjuda på en sådan här till kaffet:

                  Och, den var betydligt godare än vad det ser ut som. 🙂

På kvällen var vi och åt grekisk mat på en restaurang i närheten av där jag bor, och söndag morgon startade vi med min alldeles egna variant på hotellfrukost. 😉

   

Söndag eftermiddag var det fotboll som gällde. Jag är egentligen inte alls intresserad, men varför inte försöka hjälpa till med att heja fram ett Skånelag till en eventuell seger!?!

                    

Nu gick ju det där inte så bra… men, jag försökte i alla fall!! 😉 Grattis till Elfsborg istället…!

Kommentera

