Shoppinghelg

Publicerat: oktober 29, 2012 i Egna inköp, Kläder, Snygga skor och stövlar

Under helgen som var gjorde jag något som jag inte gjort på länge… jag shoppade! Och… ROLIGT var det! 😀 Att det kan vara så kul att göra av med pengar!?!

I lördags var jag i min gamla hemstad och klippte mig på min favoritsalong Snooze. Innan det var dags hann jag dock en snabbis inom H&M… och klart att jag hittade lite ”saker” då!

   

Därefter klippte jag mig… och på vägen ut från salongen var jag tvungen att få med mig ett nytt balsam hem. På köpet fick jag även ett doftljus som luktar jättegott. Alltid trevligt med ”gratis” saker! 😉

                                    

Igår, söndag, var jag sedan med L (en av mina vänner) på Väla. Jag behövde inte handla något egentligen, men impulsköpte ändå två saker. Det första jag föll för var denna klocka från Fossil i rosa guld:

   

Den var ju inte jättedyr, men kanske lite dyrare än vad man kan tänka sig när man bara impulsköper saker. 😉 Jag fick dock 100 kr i rabatt eftersom jag är nyinflyttad!

Det sista inköpet för helgen var sedan dessa svarta stövlar från Tiamo:

                                  

Det var SÅÅÅÅÅ länge sedan jag köpte stövlar sist att det bara helt enkelt var dags nu! Tack för sällskapet igår L!

Dagens outfit består faktiskt av både de nyinköpta byxorna från H&M och stövlarna från Tiamo. Känner mig riktigt fin! 🙂

Kommentera

