Gotthard på The Tivoli

Publicerat: oktober 26, 2012 i Musik

I onsdags var jag med två av mina vänner och tittade/lyssnade på bandet Gotthard på The Tivoli i Helsingborg. Snacka om bra konsert. 🙂 Både jag och M (fast mest M) tyckte dock att det var LITE konstigt att vi varken fick VIP-pass, back stagepass eller träffa bandet efteråt. Är det åldern eller?? 😉

  

       

       

Det var alltså en mycket trevlig kväll… och jag kan tänka mig att gå på konsert igen – SNART – om det är någon som vill följa med! 😉

Kommentera

