Små presenter som förgyller vardagen 2

Publicerat: oktober 17, 2012 i Uncategorized

Igår kväll tillagade jag pastan som jag fick i present av min arbetskollega. Jag gjorde en sås på kyckling, bacon, fetaost, grädde och creme fraiche… och så här blev resultatet:

                                

Jag och min käre M åt detta tillsammans med lite vin som M egentligen hade köpt till helgen som var. Gott gott!

När det gäller presenter – som jag fått under de gångna veckorna – så fyllde han också på med en ytterligare. Oj, så förvånad jag blev… men glad. Jag måste verkligen ha varit extra snäll de senaste veckorna!! 🙂 Han hade köpt en ny väckarklocka till mig… så att jag kan byta ut den gamla (och fula?) som står på nattduksbordet där hemma. Tack tack… och en stor puss.

                                

Kommentera

