Nya skor!?!

Publicerat: oktober 17, 2012 i Uncategorized

Egentligen ska ju denna blogg mest handla om skor… högklackade skor… men, det har den verkligen inte gjort den senaste tiden. Jag har i och för sig inte shoppat några skor sedan i våras/somras – så, det kan ju bero på det. Men, jag skulle ju kunna visa vad jag tycker är snyggt ute i butikerna just nu i alla fall! 🙂

Innan jag flyttande slängde jag en del av mina gamla skor och stövlar… sådana som blivit alldeles för slitna och gamla. Dessa (tror jag) har jag tagit bort från Min garderob… men, jag har glömt att lägga till de som är mina senaste tillskott. Så fort jag fått i ordning i min nya lägenhet så ska jag dock fotografera dem och lägga ut dem här. Lovar! 🙂

Kommentera

