Små presenter som förgyller vardagen

Publicerat: oktober 16, 2012 i Uncategorized

Jag måste ju även dela med mig av två foton på de små presenter som jag fått den senaste tiden (förutom A:s knäckebröd som jag fick förra söndagen… för de har ni ju redan fått se). Förra fredagen hade jag fått en liten hälsning från mina nya grannar. Denna fina orkidé stod utanför min dörr när jag kom hem, tillsammans med ett litet välkomnande brev. Så gulligt!

   

Och… idag… när jag kom till jobbet… fick jag en liten hälsning från Rom från en av mina arbetskollegor. Hon var på kortsemester där med sin man i helgen som var… och pastan var ett litet tack för de tips och idéer som jag gav henne innan de åkte iväg. Visst blir man glad! 🙂

   

Kommentera

