Ny vecka… nya tag… (och helgen som var)…!

Publicerat: oktober 16, 2012 i Uncategorized

Ja, då var det redan tisdag igen! Helgen försvann i ett nafs… och gårdagens övningar gjorde att dagen bara swischade förbi. Är det så här livet ska vara? Det känns inte som att dygnets 24 timmar räcker till riktigt ibland.

Hur som helst… i fredags kväll var jag och min käre M på bio och såg Hypnotisören. Jag tyckte faktiskt att den var ganska så bra. Det är kanske inte en film som man måste se på bio (går lika bra hemma i soffan), men absolut helt klart sevärd.

                                

I lördags var vi (jag och M) sedan på bland annat Swedala Outlet och shoppade. Jag köpte ett armband från OXXO och ett par Tiger-jeans för en relativt billig peng. Ganska nöjd faktiskt. 🙂

På kvällen träffade jag mina vänner M och L. Vi var först hemma hos mig ett par timmar… där vi pratade, åt, drack lite vin och prosecco… och spelade Quizkampen med varandra på våra iPhones. Hmmmm… man undrar ju lite! Hi hi hi

                                 

På fotot ovan börjar jag och M bli på G! Puss puss… 🙂 Därefter tog vi oss till Metalbaren på The Tivoli… och hade en riktigt trevlig kväll.

I söndags gick jag, M och L till Clarion Grand och åt av deras helt makalösa brunch. Allt är SÅÅÅÅ gott… och man kan äta tills man storknar. Är ni någonsin i Helsingborg en lördag eller söndag, så kan jag varmt rekommendera ett besök där. Mums!

    

Kommentera

