Måndag igen…

Publicerat: oktober 8, 2012 i Uncategorized

Ja ha… då var det måndag igen! Jag tycker att veckorna endast består av fredagar och måndagar nu för tiden! Antingen är det dags att åka till jobbet… eller så är det dags att vara ledig. Detta måste betyda att veckorna (och åren) går alldeles FÖR fort… eller…!?! För det kan väl inte ha med åldern att göra!?! 😉

Igår var en av mina kära vänner och hälsade på mig på eftermiddagen. Med sig hade hon sin bedårande dotter (som precis har fyllt ett år) och en inflyttningspresent i form av hembakade knäckebröd. Jag passade på att smaka ett av dem igår kväll… och de var jättegoda. Tackar tackar! 🙂

   

Tidigare under dagen var jag och M på Ikea en runda. Där inhandlade jag bland annat sopkärl och insatser till lådorna i köket… och en STOR Expedit-hylla. Denna hylla ska stå i mitt ”extrarum”… och där ska jag ställa in alla saker som jag annars inte vet var jag ska göra av. 🙂 Kanske blir det även uppställning/utställning av några av mina allra finaste par skor där också. 🙂

   

Ha en bra måndag (och en bra vecka) allihopa! Kram kram

Kommentera

