Snart helg…

Publicerat: oktober 5, 2012 i Uncategorized

Då var snart denna (arbets)vecka också gjord! 🙂

Förra helgen flyttade jag till min nya lägenhet i Helsingborg… och sedan dess har det bara varit en massa jobb… både på arbetet (full rulle) och hemma.

Jag har fortfarande en massa lådor, påsar, väskor och annat överallt i lägenheten… men, jag försöker att ta det lugnt och inte stressa upp mig över det. De första kvällarna efter flytten packade jag upp… och ställde in… glas, muggar, tallrikar och annat i skåpen i köket samt smink, hårgrejor, rengöringsprodukter, med mera i skåpen i badrummet. Jag är fortfarande inte klar där, men igår gick jag istället lös på kläderna… och hängde in i mina nya garderober. Oj, vad mycket där var. Hann inte färdigt, så jag får väl fortsätta i morgon! 😉 Skor och stövlar har jag inte ens hunnit börja med ännu!

Mitt i alltihopa fick jag igår besök av min kompis M, som hade varsin kanelbulle med sig till oss (det var ju kanelbullens dag igår). Mycket trevligt! Så trevligt att vi bestämde oss för en AW i Malmö ikväll. 🙂

                                           

Så… nu är det snart dags att dra sig nedåt Malmö. Vi får väl se var vi hamnar! 🙂 Ha en superhärlig helg!

Kommentera

