Packning, packning, packning

Publicerat: september 25, 2012 i Uncategorized

Ja… förutom att vara på jobbet på dagarna… så är det det enda jag gör just nu… packar, packar, packar. Snacka om tråkigt! Men, nu börjar man åtminstone se slutet på det hela. 🙂 Häromdagen såg jag till att tömma hela min garderob (som är en mindre walk-in closet). Så här stor blev högen med skor som ska flyttas:

                                                  

Och, ändå har jag slängt säkert tio par (ja… jag lovar att jag ska uppdatera Min garderob så fort jag är klar med flytten) och inte packat ner fem par (de jag använder). I min nya lägenhet har jag inte någon walk-in closet… så jag har lite idéer på hur jag ska husa mina skor istället! Bilder på detta kommer så fort jag gjort realitet av någon av dessa idéer…! 😉

Kommentera

