Har sålt ut halva bohaget…

Publicerat: september 25, 2012 i Uncategorized

Tänkte bara berätta vidare lite… om att jag varit väldigt duktig och sålt en massa saker och möbler också… nu… inför flytten. Jag har bland annat sålt en bäddsoffa, ett köksbord och fyra stolar, en stor byrå, en skohylla, en säng, två sängbord, en gammal symaskin, en massa Tupperwaresaker (hade ett stort lager på vinden från min period som Tupperwareförsäljare) och en hel del annat. Måste väl kännas bra för de stackare som lovat att de ska hjälpa mig med flytten!?! 😉

Här är foton på en del saker som jag blivit av med:

        

Kommentera

