Höst

Publicerat: september 7, 2012 i Uncategorized

Nu är det inte längre SNART höst… det ÄR verkligen höst ute! Så deprimerande! 😦 Jag gillar inte när det blir kallt, blåsigt och regnigt. Jag vill ha sol och värme! Undrar om man kan förlänga sommaren lite genom att åka iväg någonstans ett par dagar!? Det hade varit härligt! Någon som vill följa med?

Just nu är det mycket som händer i mitt liv. På jobbet är det full rulle, jag håller på att flytta och samtidigt har jag tagit tag i min diabetes och fixat mig en insulinpump. Den har jag haft i 1 ½ vecka nu… och jag håller på att vänja mig vid hur det känns att ha något fastsatt på sin kropp hela tiden.

                                            

Mina värden har ju blivit mycket bättre sedan jag började med den, men det känns i kroppen när värdena åker upp och ner hela tiden… speciellt när de blir för låga och de där trista ”känningarna” visar sig. Det blir dock säkert bra med tiden!

Jag lovade ju tidigare att jag skulle visa lite av vad jag gjort under sommaren. Så… här kommer lite foton. Först ut: ett foto på mig och min kompis från vår resa till Italien. Vi var ett par dagar i Rom, ett par dagar i Florens och sedan ute vid kusten i Toscana (bland annat i Castiglione della Pescaia).

                                            

Fotot ovan är från vår sista kväll i Florens… då vi satt på en uteservering och drack goda drinkar! Puss på er! 🙂

Jag var dessutom på bröllop i somras, när två av mina bästa vänner gifte sig. Det var så vackert!

                         

Ett foto på det alldeles bedårande brudparet. Ett stort grattis till er båda… och må ni ha ett långt och lyckligt liv tillsammans!

   

Här är hela tjejgänget samlat till ett foto på bröllopet! Vilken härlig dag det var! 🙂

kommentarer
  1. Jenny skriver:

    Tack själv! Du var en fantastisk toastmadame! men det visste vi ju redan:) Kram kram

  2. Annelie skriver:

    Åh, tyckte ni verkligen det!?! Tack så mycket i så fall. Jag var allt LITE nervös inför uppgiften! Kram kram

Kommentera

