Kass – kassare – Annelie

Publicerat: augusti 13, 2012 i Uncategorized

Men… OJ… vad länge sedan det var sedan jag skrev sist! Snacka om KASS bloggerska! 😦

Nu är dock semestern över för min del… och rutinerna ska väl snart vara tillbaka… så, då ska det väl bli lite bättring på den här fronten (förhoppningsvis)! Naturligtvis ska jag dela med mig med vad jag sysslat med under mina 6 ½ veckors semester… men, det får komma lite ”pö om pö”. 🙂

Bland annat blir det nog lite foton från min och min kompis resa till Italien… och några från det bröllop som jag var på i lördags. Där hade jag dock fått det stora förtroendet att verka som toast madame… så, jag har själv inte tagit några foton. Väntar därför tålmodigt på foton från den fotograf som fanns med under hela dagen och kvällen. 🙂 Spännande!

Vi ses!!

Kommentera

