Det är ju semester…!

Publicerat: juli 19, 2012 i Egna inköp, Snygga skor och stövlar

Nej, det blir inte mycket till skrivande nu! Verkligen inte! Men… så är det ju semester också! 🙂

Sedan jag sist uppdaterade här så har jag bland annat tillbringat ett par dagar hos mina föräldrar. Min bror och hans familj var också där samtidigt… så det var väldans trevligt. Dessutom anordnade mamma en släktmiddag förra lördagen, och det var mycket trevligt att träffa alla. Det var nog 5 år sedan vi alla sågt sist!

Jag har även träffat min låtsaslillasyster och hennes lille son två gånger, och en av gångerna passade vi på att shoppa lite. För min del blev det ett par röda ”skinn”byxor och ett par svarta skinnskor (båda nedsatta 50%) på Bik Bok.

   

Jag har också varit en runda på Österlen med M. Vi var både i Simrishamn, där vi åt lunch på restaurang Cimbris, och i Kivik. Jag åt skånsk äggakaga med lingon… och det var jättegott. 😀

   

I Kivik var det utförsäljning på outleten (kommer inte ihåg vad den heter), så där köpte jag en jättefin mössa till i vinter för 75 kr. Helt OK! 🙂

I morgon ska jag besöka min frisör… och det lutar åt att jag kommer att bli blond igen (beroende på vad hon säger). 🙂 Jag tror att det är minst 5 år sedan jag var det sist… så det känns allt lite spännande. Återkommer med foton sen!

Ha det bra i sommarvärmen (ett försök till att vara lite rolig)!

Kommentera

