Uppdatering…

Publicerat: juli 7, 2012 i Uncategorized

Nu kommer den… uppdateringen! 🙂

Min sista dag på jobbet… innan semestern… var torsdagen innan midsommar. Sedan dess har jag inte skrivit så mycket här. Ett litet foto från ett regnigt Helsingborg blev det på midsommarafton, men sedan har det varit ganska så ”dött”. 😉 Så… vad hittade jag på på midsommarafton då? Jo, jag tillbringade den ihop med mina kära vänner i Laröd.

Här är några av dem:

   

Det var en mycket trevlig dag/kväll. Men, det var det väl ingen som trodde något annat!? Vi har alltid så trevligt när vi ses!

Lördagen efter det hade vi möhippa för en av mina bästa vänner. Det blev också en mycket trevlig dag!

   

Vännen fick massor att äta och dricka under dagen! Dessutom fick hon (drottningen för dagen) dansa magdans, spela in en låt och en massa små presenter som vi (hennes vitklädda prinsessor) valt ut på grund av kopplingar till den blivande bruden. Hoppas att du tycker att din dag blev lyckad J!! ❤

För övrigt har det varit mycket lugnt! Jag har tillbringat några dagar hos mina föräldrar… och gjort några andra småsaker. Men, det har varit väldigt lugnt. Jag kanske får ändra på det nu! 🙂

Ha en jättebra sommar allihopa! Kramar

Kommentera

