Dags att sova!?!

Publicerat: juni 9, 2012 i Uncategorized

Idag är jag på besök hos mina föräldrar eftersom min pappa fyller år… och i present fick han en flaska Bacardi Mojito och två glas (se foto nr 1 nedan) av mig.

Vi hade kalas för honom på kvällen… och mamma bjöd då på jättegod kycklingfilé med fetaost och oregano (se foto nr 2 nedan).

        

Jag är ju inte här så ofta… så… därför stannar jag kvar tills i morgon. Alla har gått och lagt sig… och det är nu dödstyst i huset. Och… jag är KLAR vaken! Inte ett dugg trött! Som tur är hittade jag en massa gamla tidningar i bokhyllan i det rum där jag ska sova. Tidningarna, som är min mammas gamla tidningar, är från tidigt 60-tal… och jag minns hur jag läste dem om och om igen när jag var liten. Observera dock att de var GAMLA redan då!! 😉 Speciellt gillade jag detta nummer:

  

Anledningen var att jag tyckte att Fabian (VEM det nu är/var) var SÅÅÅ söt! 😀 Som jag skrev… DET ÄR LÄNGE SEDAN!

Så… nu ska jag ta och läsa lite i dessa gamla tidningar… och sedan ska jag försöka sova lite. God natt på er alla… och sov så gott!

Kommentera

