Long time… no see!!!

Publicerat: juni 8, 2012 i Egna inköp, Kläder, Länkar, Resor

Tycker ni att det är dags för mig att uppdatera här nu!?! 😉 OK då! Förra torsdagen åkte jag och en av mina vänner till Florens i Italien. Vi var bara borta mellan torsdag och måndag (långhelg alltså), men hann ändå med en hel del. Vi träffade en massa kompisar från förr (hade dock behövt mer tid för att hinna träffa ALLA), fikade, åt gott och drack gott… men, hann ändå dra iväg på vinprovning på Poggio Amorelli i Chianti.

En av de vänner vi besökte hade köpt en ny lägenhet mitt i Florens. Vad gillar ni utsikten från hans takterass??

    

Naturligtvis shoppade vi lite allt möjligt också under vår vistelse i denna underbara stad. Jag köpte ett par skor (se fotot nedan), två väskor (foto nr 2) och en svart t-shirt på Mötivi. Även min kompis shoppade en hel del: ett par skor, två klänningar (som var jättefina båda två), två armband och lite annat..!

      

På fredagen använde jag båda mina nyinköpta klänningar från www.nelly.com. Först… på dagen… hade jag på mig den långa, vita klänningen!

   

Och… på kvällen… den lilla, korta!

                                  

Det var en mycket trevlig resa… som jag gärna gör om när som helst! Tyvärr gick tiden ALLDELES för fort… så, nästa gång ska jag stanna i MINST en vecka! 🙂

Avslutar med två foton från favoritaffären; Luisa Via Roma! Kram på er!

                  

Kommentera

