Den gångna helgen

Publicerat: maj 28, 2012 i Musik, Uncategorized

En av mina vänner gnällde på Facebook att hans favoritbloggare inte bloggar… så… även om jag  inte är en av dem så får jag väl ändå göra som han säger! Blogga !!! 😉

Jag kan ju alltid visa vad jag hittade på under helgen som gick! I lördags var jag i Malmö och lyssnade på bandet Hooffoot (som jag skrev att jag skulle).

        

I lördags var jag sedan i Helsingborg och tittade på SM i trädklättring.

        
                The jugdes are watching you!!!!

På lördagkvällen var jag på traditionell ESC-kväll hos en av mina vänner. Denna kväll blev ju dock ännu bättre än vad de brukar… med tanke på att Loreen vann åt Sverige! Grattis Loreen!

   

Kommentera

