Veckans inköp

Publicerat: maj 23, 2012 i Egna inköp, Kläder, Länkar

Jag sa… med fast övertygelse… att jag INTE skulle handla något mer innan jag åker till Florens på semester om ett tag… och vad hände??? Jag skyller på det fina vädret… eller kanske på att de mail som skickas ut från Nelly innehåller alldeles för fina kläder… eller så är det så att jag är en shop-a-holic! Jag vet inte vilket som stämmer bäst överens med verkligheten… men, hur som helst beställde jag ytterligare två klänningar från www.nelly.com idag. 😦 Jag tror dock att jag kommer att bli jättefin i dem när jag är i Italien! 🙂

Denna klänning från S’Nob de Noblesse bara älskar  jag:

       

Hoppas att den kommer att sitta lika fint på mig som den gör på modellen. 🙂

Även denna klänning från Elise Ryan känns som en klänning att ha roligt i:

       

Ja… ja… ja… jag vet! I need help! 😦

Kommentera

