Torsdag

Publicerat: maj 17, 2012 i Uncategorized

Idag har jag haft en ganska så lugn dag… men inte så lugn som jag trodde att den skulle bli. 😉

Jag började dagen med att tvätta kläder. Hela fyra maskiner hann jag med! Därefter tömde jag min gamla iPhone på dess innehåll… så att jag kan ge den till min mamma när vi träffas nästa gång. Jag tänkte nämligen att hon ska få den av mig! 😉 Visst har hon en snäll dotter!?! 🙂

I eftermiddags fick jag sedan oväntat besök av min ”lillasyster”, hennes sambo och deras lille son. Mycket trevligt! Var bland annat och åt lite asiatisk mat på en restaurang runt hörnet.

                                          

Sedan avslutade jag dagen med en promenad och besök på restaurang ihop med en annan kompis… och till slut blev det chat på Facebook och en del spel på Rumble och Quizfeud.

Det har varit en bra dag! 🙂

Kommentera

