Onsdag

Publicerat: maj 16, 2012 i Uncategorized

Sitter på jobbet och fixar… och det känns nästan som lite ”klipp och klistra”! 🙂

Ny sida… lite tipp-ex och lite blyerts! Väntan!!! Ny sida… lite tipp-ex och lite blyerts! Väntan!!! 😦 Ny sida… lite tipp-ex och lite blyerts! Skriva på bloggen !! 🙂 Vilken tur att jag kom på att jag kan göra annat än att bara sitta och stirra på pappret medan tipp-exet torkar!

Idag har jag på mig två av kläderna som jag bytte till mig i söndags!

                     och   

Kanske lite väl somrigt med tanke på dagens trista väder… men, är det vår så är det! 🙂 Jag vill inte gå tillbaka till vinterkläderna! Jag vägrar!

Kommentera

