Insomnia… IGEN!

Publicerat: maj 14, 2012 i Uncategorized

Ja ha… då var det dags igen! Insomnia! Jag tycker inte om dig! 😦 Varför kommer du hit? Varför kan du inte stanna där du kommer ifrån? Vilken tur att man kan pyssla med annat (blogga till exempel) tills du försvinner igen!!!

Idag hade jag tio kompisar hos mig på kombinerad klädbytardag och kaffekalas! Herre jisses vad kläder det blev när alla lagt fram det de hade med sig! Jag hittade några fina saker (både kläder och ett par skor) som jag tog (foton kommer)… och det samma gjorde nog de flesta som var här. Men, det blev MASSOR kvar! Får nog lämna iväg allt till någon second handbutik eller liknande! 🙂

Sov gott alla där ute i cyberrymden!

Kommentera

