Veckans inköp

Publicerat: maj 12, 2012 i Egna inköp, Kläder, Länkar, Snygga skor och stövlar

Som jag skrev redan igår, så har jag en del foton på nya kläder (och skor) som jag har tänkt publicera här. Så… här kommer de! De första jag tänkte visa är fyra av de fem klänningar (och ett par skor) som jag beställde från www.nelly.com för lite mer än en vecka sedan… och som jag fick levererade i början på veckan!

           
               

   

Fem klänningar och ett par skor med 50 % rabatt… för totalt sett 1.600 kr. Inte illa va?

Förra lördagen var jag dessutom med M på Swedala Outlet. Jag skulle inte handla något… men, som vanligt kunde jag inte låta bli. 🙂 Det var ju halva priset på allt! Så… jag köpte ett par Pepe Jeans och en kjol.

       

Jag har shoppat lite på H&M under veckan som gick också! Ovanligt va? Där blev det ytterligare tre klänningar. 😉 Jag tror faktiskt inte att jag behöver köpa fler klänningar nu!!!

    

I morgon, söndag, kommer flera stycken av mina närmsta vänner hit… och så ska vi ha en kombinerad klädbytardag och kaffekalas. Jag har bakat sju sorters kakor som jag ska bjuda på… och när vi sedan har fikat klart ska vi slåss om de kläder som var och en har tagit med sig! Ska bli kul… och jag lovar, foton kommer!! 😀

Kommentera

