Kan inte sova…!

Publicerat: april 27, 2012 i Uncategorized

Ja… vad gör man när John Blund inte vill infinna sig?? Skriver några rader på bloggen!?! Tja… varför inte? 😉

Ett par kollegor på jobbet berättade om det nya humorprogrammet Högklackat under förmiddagens fikapaus… och de gjorde mig allt lite nyfiken.

                                                          

Trots detta underbara namn har jag inte tittat på programmet tidigare… men, ikväll tog jag alltså fram två av avsnitten på SVT Play. Och, det var ju riktigt roligt! Jag gillade speciellt företagsninjan i avsnitt tre! Sååååå kul! 😀 Har ni inte sett detta avsnitt… så gör det!!! Det blir nog till att följa kommande avsnitt för min del.

    

Annars då?? Jo… det är snart helg! Och, det kommer nog att bli en ganska så hektisk sådan. Det blir allt från myspys till hårdrockskonsert, från kompisträffar till kärt besök från Frankrike. Inte illa va?? Man kan ju helt klart ha det sämre! 😉

Nä! Ska jag försöka sova igen nu då!?! 😦 Vad det är trist när det blir så här! Ja ja… sovgott i alla fall… ni som kan!

Kommentera

