En helt vanlig torsdag?

Publicerat: april 19, 2012 i Egna inköp, Länkar, Musik, Uncategorized

Nja, inte direkt! 🙂

Torsdagen började med ett besök hos tandhygienist och tandläkare i morse… med fyra hål och en massa tandsten!!! Ha ha ha… nä… jag skojar bara. Inga hål här inte! Jag har absolut inte någon tandläkarskräck, men jag är inte jätteförtjust i att någon annan pillar i min mun. Så, därför är det skönt att inte behöva gå dit igen på ett tag!

Därefter var det jobb som gällde… tills dagen avslutades med en härlig ryggmassage (så härlig att jag hade svårt att hålla mig vaken under massagen) och inköp av Decléors Gradual glow hydrating body milk.

                                  

Det är ju snart vår… och dags att ta av sig strumpor och långa byxor… och jag tycker att det känns åtminstone lite bättre om man vet att man har fått någon slags färg på fötter och ben innan det är dags att visa upp dem, även om det är ”fejk”! Vi får väl bara hoppas att färgen inte blir orange! 🙂

Dessutom har jag lyssnat lite på musik under dagen… och jag tänkte även dela med mig av en av de låtar som jag lyssnade på! Klicka på bilden nedan så får du se/höra! 😉

                    

Jag gillar verkligen den låten! Den är så skön! 🙂 Texten är ju också lite kul… men, jag försäkrar er… den betyder inget! Det är inte så att jag tänker på någon speciell när jag lyssnar på den! 😀

Kommentera

