Nightwish på Falconer Theatre

Publicerat: april 12, 2012 i Musik

Igår kväll var jag och min kompis och tittade på Nightwish på Falconer Theatre i Köpenhamn. Det blev en mycket trevlig kväll med både konsert och efterfest. 😀

                                                    
Här är Nettan färdigstylad och redo för kvällens spelning… som för övrigt gick hur bra som helst. 🙂 Det var mycket pyroteknik, rök och annat spännande på scen utöver bra musik och sång. 😀

   

      
Nightwish: Marco, Emppu, Nettan, Tuomas och Jukka… plus en bild på mig, min kompis och killarna i bandet! 😉

Men… nu är det ju egentligen så att denna blogg ska handla om skor… så, då får jag väl lägga in en bild på Emppus sko här också! 😀

        

Tyvärr hade vi dock så trevligt att vi missade sista tåget mot Helsingör när vi skulle hemåt. Som tur var hittade vi dock en nattbuss från Rådhusplatsen… som tog oss till Helsingör. Vi var på plats 02:52… och 03:00 skulle båten mot Helsingborg gå. Så… snacka om sprinterlopp! Men, vi hann… och 03:30 ca var vi hemma hos min kompis (där jag sov över till idag). 😀

Jag säger bara what a night(wish)!!! 😀

Kommentera

