Påsken över

Publicerat: april 11, 2012 i Länkar, Musik

Ja, då var påsken… och ledigheten… över för denna gång. 😦 Jag passade bland annat på att umgås med både min familj och en hel del av mina vänner! Kul! 🙂 Det var verkligen skönt att vara ledig ett par dagar extra… men, nu har arbetet dragit igång igen i en ganska så hög växel. Så, det är bara att jobba på!

Ikväll ska jag dock till Köpenhamn direkt efter jobbet… för att titta/lyssna på Nightwish. Jag har blivit uppskriven på deras gästlista tillsammans med en av mina bästa vänner… så, det blir nog party för hela slanten ikväll! 🙂 Jag tänkte att jag ska lyssna lite på deras nyaste låtar nu… på jobbet (hi hi hi)… för att ”komma igång” ordentligt innan jag åker mot Danmark. Klicka på bilden nedan (på Nettan), så får du se videon till deras nya låt Storytime. 😉

   

Kommentera

